lørdag den 24. november 2012

FOR SALE - LØRDAG



Jeg sælger mit spejlrefleks Olympus e600. Det fylder 2 år den 28. december, men det fejler absolut intet, og garantien holder indenfor den næste måned også. I kan se, hvordan den tager billeder både her på bloggen og min egen. Den har 12,3 megapixel, 2,7 tommer LDC skærm, som kan drejes og vippes, ansigtsgenkendelse, Live View og tre Art Filters, indbygget Image Stabilisation og så er det i forhold til et DSLR kamera ikke særlig tungt. Der medfølger Olympus HDL-5 batterigreb, som har samme kvalitet som de professionelle (værdi 750 kroner), Sony CompactFlash 8GB hukommelseskort (ca 200 kroner), UV linse 58 mm (110 kroner), batteri, oplader og overførselsstik. Jeg købte det for 4100 kroner, og jeg vil gerne have 1800 kroner for det. 

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men hvis du vil lave film i god kvalitet, så vil jeg helt klart ikke anbefale dig et spejlrefleks :-)

      Slet
    2. Canon 550D, Canon 600D, Canon 60D, Nikon D5100 osv. filmer nu ellers skide godt? :)

      Slet
    3. Spejlrefleks er lavet til at tage billeder, så det er meget bedre at købe et filmkamera, hvis man gerne vil filme. (:

      Slet
    4. Det er jo så en smagssag :)

      Slet
    5. ikke for at blande mig. Men Emma mange professionelle film er optaget med spejlrefleks - kvaliteten bliver lige så god. Hvis du har det rigtige kamera!

      Slet
  2. Hvorfor sælger du det? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror bare, jeg trænger til at prøve noget nyt efter at have haft det i 2 år :-)

      Slet
  3. Hvis jeg nu bare havde billederne, havde jeg heltsikkert købt det!

    Forresten har jeg lige startet min blog op, og det ville betyde utrolig meget for mig, hvis du lige ville tage et kig på den. Og så er det jo op til dig om, du vil følge den, eller ej. Kunne bare godt tænke mig lidt feedback ! :-).
    Ihvertfald vildt fed blog du selv har dig her!

    Michelle Marek //
    mussiprut.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener du pengene? For jeg vil ekstremt gerne af med det, så du må meget gerne kontakte mig, hvis du engang får råd til det :-)

      Jeg skal nok kigge forbi! :-)

      Slet
  4. Leder faktisk efter sådan et kamera! men er det smart at starte med et spejlrefleks, når man er nybegynder?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg, de er jo meget brugervenlige, men mit er desværre solgt :-)

      Slet
  5. nå okay! :-)
    - kan du anbefale et godt kamera? :-)

    SvarSlet