lørdag den 22. december 2012

GAVEIDÉER (KÆRESTE)



Tryk på billedet for at se priser og mærker

Det er stadigvæk ikke for sent at købe den perfekte gave til manden i dit liv, hehe, butikkerne har åbent både i dag og i morgen, så det er bare med at komme ind til byen. Jeg har samlet lidt af hvert, som helt sikkert vil falde i enhver smag. Jeg købte selv et par underbukser magen til ovenstående i sort til min kæreste, da han havde fødselsdag i onsdag. Min julegave til ham, vil jeg helst ikke afsløre, i tilfælde af, at han skulle kigge med. Hvis I har spørgsmål, så spørger I bare løs, og glædelig jul på mandag!

8 kommentarer:

  1. Virkelig gode idéer! :)

    - jeg har lige startet ny blog, og jeg tænkte på om du ville tjekke den ud? knus

    www.dittereitz.blogspot.com

    SvarSlet
  2. ps. parfumen er så luksus!!!!!!

    SvarSlet
  3. Ååh, den parfume, ønsker jeg havde en kæreste så jeg kunne giv' ham den. haha

    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Min han dufter også fantastisk!!!!

      Slet
  4. Hvilket redigerings program bruger su til din collage? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Polyvore, hvis det er det, du mener :-)

      Slet