torsdag den 20. december 2012

GAVEIDÈER (SØSTER) - TORSDAG

GIFTIDEAS

se priser og mærker her

Lidt gaveinspiration til ens søster. Det er lidt blandede ting, og også ret "nemme", hvis man ikke helt ved hvad ens søster ønsker sig. Nu har jeg ligesom taget lidt efter at min egen søster er 17, men det var også noget jeg selv kunne finde på at ønske mig (14). De basic t-shirts, kan man vidst aldrig gå helt galt med, hehe. Make-uppen er vel kun fra en bestemt alder og op, hvis man overhovedet går med make-up, men ellers er der de lækre cremer fra The body shop (Pink Grapefruit hedder den i collagen, og den er sygt god!!), gavekort til forskellige butikker, stiletter (igen fra en bestemt alder) og fine neglelakker. Jeg har også kigget på priserne, som jeg synes er meget rimelige (så man også kan købe lidt flere ting, hvis det fx. er en basic tee + neglelak, læbestift, eller hvad du nu synes). Hvad synes I om collagen?

2 kommentarer:

  1. Virkelig flot collage, nok min favorit indtil videre!! Jeg tænkte lidt på, hvad MAC-læbestiften hed, da den er super pæn?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!! Jeg kender dog ikke navnet på den :(

      Slet