mandag den 3. december 2012

JULEØNSKER - MANDAG

Cardigan: New Look Taske: Modekungen Knitwear: Cubus Ur: Urkompagniet Hårolie: Nicehair 
Okay, det er første gang jeg laver en polyvore collage, så  den her collage har faktisk taget et par timer at lave, haha. Men her er min ønskeliste. Meget lille... men jeg kan ikke komme i tanke om alle mine ønsker. Nogle af jer tænker sikkert, hvorfor fanden jeg ønsker mig en kuffert. It´s simple, jeg skal ud at rejse næste år, og bliver derfor nødt til at have skaffet mig en.
Jeg har virkelig brug for nogle ønsker, da jeg også har fødselsdag kort efter jul, så I må meget (læs: meget meget meget) gerne være søde, at skrive nogle ønske-idéer! 

21 kommentarer:

  1. Hvad med et videokamera til næste år musen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det ikke meget dyrt? :( <3

      Slet
    2. Jeg tror, du kan finde et godt til 2000 kroner. Det kan vi vel godt få skrabet sammen til enten til jul eller din fødselsdag, hehe? <3

      Slet
    3. Haha okay. Tror det er lidt for dyrt musen

      Slet
  2. Lækre ønsker! Du kunne evt. ønske dig oplevelser, som f.eks. spaophold, massage, cafébesøg, biografture osv., det er altid lækkert at have <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak, tak for ideen Nadia. Det er skrevet på listen! :D

      Slet
  3. årh elsker cardiganen!
    I det hele taget en lækker blog, måske du vil følges?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Nogen af de ting jeg har ønsket mig. Det kan være det kan inspirer dig?

    - Slangeprintet Net fra Envii til 75 kroner. (Deres butik ligger på Pilestræde)
    - Unisex Cuffed Acrylic Lined Beanie fra American Apparel i farverne Light Grey, Heather Black eller Charcoal (den koster ca. 150 kroner…)
    - Orion Print Sweater Grey Light fra Weekday med agtig slangeprint til 350 kroner (Kan fås på deres hjemmeside, kan sikkert også fås i deres butik)
    http://www.weekday.com/womens-wear/mtwtfss-weekday/all/knits/orion-print-sweater
    - Munka MW Sweat Pant fra Selected Femme i XS – 400 kroner
    - Petite Speckle Neppy Sweat fra Topshop I XS

    I hvertfald burde du tjekke tingene ud, har skrevet navene helt præcist så de er lette at finde♥
    Knus

    SvarSlet
  5. Hvor skal du hen at rejse?
    - ellers fede ønsker! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal til USA, Brasilien eller Australien i 10 måneder :)

      Slet
  6. Der findes et "Nikon Coolpix l820" Til ca. 1800kr.

    SvarSlet
  7. Det er nogle fede ønsker! Vi kunne godt tænke os at høre lidt mere om rejsen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Haha, det må I skam også gerne!

      Slet
  8. Super fed collage!! :)

    SvarSlet
  9. rigtigt gode ønsker! har du ikke en eller anden sanger du høre meget, det kunne vet være e ide at ønske sig en koncert billet, det vil du også få en fed oplevelse ud af. eller så kunne du ønske dig nogle smykker?
    vil du ikke sætte et link ind til caridagenen? er helt vildt med den! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé med koncert billeter. Jo, selvfølgelig http://www.newlook.com/shop/womens/knitwear/black-boucle-open-front-cardigan_264771301 :)

      Slet